• (Android/iOS) Supermarket Mania Journey cheats glitch allemaal

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Supermarket Mania Journey ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Supermarket Mania Journey IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheats glitch allemaal ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Supermarket Mania Journey 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    De klanten gaan zo traag om een level te voltooien... zoals serieus? ik maak 5 minuten voor een niveau dat wacht op de klant om de shoppong te beëindigen. zo saai.. en de diamanten delen te moeilijk om upgrades te voltooien. sorry ik heb beter gezien..

    Het werkt niet, het laadt en verlaat het spel

    Het is een leuk spel, maar het zal leuker zijn als je een kamer maakt om bijvoorbeeld een video te bekijken om meer kristal en munten te krijgen, het moet niet kopen en ik hou ook niet van het idee waar ik een verkoopster kocht of iets alleen om over te steken de poort naar een nieuw niveau alles is weg nee het is vervelend ooo ik heb zin om het spel al te verwijderen

    Beter nu is het eindelijk gratis. Hoewel het erg moeilijk is om te spelen zonder echt geld uit te geven aan diamanten. Met de gemaakte munten kan niet veel worden gekocht. Om die reden verwijderen Zelfs geen beloningsadvertenties om naar te kijken of iets dergelijks.

    Supermarket Mania Journey ስልት ggw

    Supermarket Mania 旅程 策略 okd

    Supermarket Mania Journey Strategy ocec

    Geweldig spel!

    Ik heb het net erop. Maar is wel super! Een echte aanrader. Oja, je moet hem gewoon erop zetten. Alleen jammer dat ik afentoe hartjes verlies

    Tenzij je bereid bent om te grinden of geld uit te geven, doe dan geen moeite om deze te spelen. Zeer teleurgesteld hoe micotransacties worden afgehandeld in een ooit klassiek kinderspel. Niet cool om zeer vitale upgrades achter de premium valuta van de game te plaatsen

    Het is echt leuk, maar de enige keerzijde is dat het niet gemakkelijk is om aan kristallen te komen en je hebt kristallen nodig om langs poorten te komen

    Dit spel is echt leuk en additief. Het gaat in een snel tempo en ik raad dit spel aan voor mensen om het op zijn minst te proberen.

    Vond het spel leuk tot de poort bereikt was. Het spel geeft je niet genoeg diamanten voor al deze winkels.

    Jammer dat je veel met diamanten moet doen..

    Toen ik dit spel jaren geleden kocht, lijkt het alsof ik me herinner dat je bijna alles voor munten kon upgraden, soms een combinatie van elk, maar niet alleen kristallen. Nu kosten zelfs de officier, vloerreiniger, nieuwe gebieden/levels en kauwgomballenautomaat een hoop kristallen die een eeuwigheid nodig hebben om zich op te hopen. Wat geeft?

    Leuk maar als je heel ver ben kan je bijna niet meer veder want dan is het zo onmoogelijk


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :