• (Android/iOS) Blocky Cars tank games, online кодови глитцх кристали

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Blocky Cars tank games, online ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Blocky Cars tank games, online IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ кодови глитцх кристали ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Blocky Cars tank games, online 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ова игрица је срање

    Ха нај нај игрица нико ми не сме дирати

    Сада сам сазнао за постојање цроссоут-а, само ћу ову игру назвати безбедним преметањем. Срећом је јединственији и наравно на мобилном уређају. У реду, схватио сам да није тешко набавити паукове ноге, али ноге робота су једноставно смешне, да ли сте заиста морали да учините да ноге робота коштају енергију или ВИП поене? а за остале не знам, али се надам да коштају новчиће уместо енергије.

    Као Робоцрафт

    Гугл плаи заиста не ради, уместо тога квари мој налог и претвара га назад у налог нивоа 1, деинсталирам и никада се нећу вратити. Надам се да ћете поправити ову грешку или било шта друго, или ће ова игра вероватно имати много играча и биће мање популарна и биће омражена. ФИКС ИТ!

    јер се ова игрица треба пуно учитавати .Ја сам из


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :